lördag 3 januari 2009

Blåndinballens inlägg för fred och miljövård del 1: BB uralstras

Den den 29 december 2008 23:05 skrev Rillarn:

PD skrev:
> Den den 29 december 2008 22:55 skrev Rillarn:
> PDskrev:
>> Den den 29 december 2008 22:39 skrev Rillarn:
>> PDskrev:
>>> Den den 29 december 2008 21:54 skrev Rillarn:
>>> Möjligen Blondinbellas extraknäck
>>> Ja fan vet men likt var det ju
>>> Äkta vara
>>> Fan när nu tjejen har så attans många läsare/fluktare
>>> Och Du är en så charmerande gammal get (egen utsago)
>>> Kunde Du inte försöka dej på och kommunicera henne en aning.
>>> Det kunde kanske sprutta på affärerna en aning.
>>> Vem vet?!
>>> Bara en fundering
>>> /red
>>> Tittar du på sånt du?
>>> Alltså om jag skulle komma med trevare åt det hållet skulle det nog missuppfattas.
>>> --
>>> PD.
>> Jo!
>> Hörru har du läst det mejlet jag slängde iväg direkt efter detta ursprungsmaejl?!?
>> Det är faktiskt en god ide. Du kommer frå massa pengar över till annat efter en ganska liten investering.
>> Tänk va mycke bira du kan slurpa i dej då....
>> /Red
>> Alltså nu måste vi reda ut det här! Skulle blondinbella ge mig öl om hon fick snaska på min kotte?
>> Det tål att tänka på.
>> --
>> PD.
> Nej men om du fyller henne i henne ordenligt med öl kanske hon snuttar lite på den!
> Hur var det med Skype nu då?!
> /Red
> Jaha om jag fyller henne med öl då blir det ju färre till mig.
> Jag skall titta efter det så får vi se.
> --
> PD.
>
"Jag skall titta efter det så får vi se."
Jo och när Du fått tag i lämpliga pryttlar så kan du hojta till.
Jag har ju en skypeadress redan: ”xxxyyy”
/Han redaktörn
PS
Förresten: Hur tycker du den rättade versionen av inlägget på Hinken om Nyårsfirandet blev?!
DS
Det ser ju bra ut men jag saknar mitt svar på din kommentar.
--
PD.

Copyright (C) http://balleblond.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Vare verkligen så här det såg ut. Jag vill minnas att det var länkar till tjejens extraknäck också?!

    PDD

    SvaraRadera